måndag 16 maj 2011

Hur fin som helst

Här är "Belöningen" som jag lovade att visa er för si så där 10 dagar sedan. Bättre sent än aldrig...

ENVIROSAX eco-friendly bag
Vid förra barnmorskebesöket så tog jag putt i fingret (något jag inte gjort på säkert 15år) och belönade mig därför med en liten present. Nämligen en übersöt shoppingkasse från Designtorget med tryck av karusellhästar! Sanna hade med sig precis en sådan när hon var på besök hos mig sist och berättade att den var köpt på Designtorget. Direkt efter barnmorskan så bestämde jag mig för att gå dit och titta efter den. Gissa vad som låg och väntade på mig? Bara en enda med detta tryck fanns kvar och det är klart som korvspad att Apan ska ha en cirkusinspirerad shoppingbag. Eller hur? Detta är den absolut finaste shoppingbag som jag någonsin har sett. Den är som en liten pralin - fast bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar