fredag 5 augusti 2011

Koloniliv

När man inte har tillgång till vare sig egen trädgård eller uteplats är det extra uppskattat när man har goda vänner med koloni... Igår var vi hos Linda, Tim och Bazze och premiärgrillade i deras prunkande koloni tillsammans med ett par andra vänner till dem. Faktum är att det var den första kvällen som jag och R har grillat i sommar. Att hela juli regnade bort är helt enkelt den största och tråkigaste förklaringen till detta.

Vi kastade oss iväg direkt efter R jobb för att hinna i tid... jag i mjukisbyxor och gympadojor, R med en snabb raggardusch. Jag kan därför inte direkt beklaga mig över att vi glömde kameran hemma även om det funnits en hel del annat vi hade kunnat dokumentera. Hur som helst.... Fram kom vi och åt gjorde vi! Hamburgare med efterföljande fika.

Passar på att tipsa om världens godaste veg-burgare och det överlägset bästa hamburgerbrödet, om du frågar mig!

Veg-burgare från Anamma
Frisco hamburgerbröd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar