onsdag 1 juni 2011

10-årsjublieum

Idag, 1 juni 2011, är en speciell dag. Idag är nämligen dagen då R och jag firar tio underbara år. Det innebär också att vi nu har tillbringat ungefär 1/3 av våra liv tillsammans. Han ger mig så mycket kärlek och glädje, min älskade R. Han är Lyckan i mitt liv och min allra bästa vän och det är väl också anledningen till att livet med honom alltid  känts så självklart. Jag är väldigt glad att jag får dela mitt liv med honom och att vi snart ska få vår efterlängtade bebis. I kväll ska vi äta lite gott, se en film och njuta lite extra av tillvaron. 

För er som är nyfikna på hur R och jag träffades första gången så berättar jag lite kort om det Här och Här!  



2 kommentarer:

  1. Då får man säga GRATTIS till era 10 år! Själv firade vi ju 20 år nyligen :-))

    SvaraRadera
  2. Det är konstigt men jag och Johan har ingen aning om datumet när vi träffades, blev tillsammans, förlovade oss (för det tror jag vi gjorde, om det inte bara var för att jag ville ha en ring till), vi tar jätteofta fel på datumet vi gifte oss. Som tur är kommer vi ihåg året vi träffades, gifte oss och datum och år när Gabriel föddes. Iblan undrar jag vilken planet jag befann mig på.;)

    SvaraRadera