torsdag 21 april 2011

Fina vänner

Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på alla vänner jag har och som alltid finns runt omkring mig på ett eller annat sätt. Vilken tur jag har som träffat Er. Det är så många som jag verkligen har roligt tillsammans med och som alltid ställer upp när det är något. Smått eller stort! Vissa av er bor tyvärr inte på "rätt" sida av landet men ändå så är vänskapsbanden så starka att de gånger vi ses är det som att vi sågs igår. Vissa vänner har hängt med sedan barnsben men de allra flesta som jag umgås med är faktiskt vänner som jag träffat genom studier och katterna. Kanske är det trots allt så att "lika barn leka bäst" som det gamla ordspråket lyder.

Igår kom Johanna hem till mig för att äta våfflor och snacka skit. När vi började räkna månaderna som gått sedan vi sist sågs så kom vi fram till att det snart måste vara ett halvår sedan...och titta vilken underbar bukett jag fick av min fina, fina vän. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar