torsdag 21 april 2011

Buzzador

Jag är sedan några år tillbaka medlem i Buzzador, där man får testa och marknadsföra olika produkter/tjänster i sin bekantskapskrets. Det som gör Buzzador extra bra är att man bara deltar i de kampanjer som man själv vill vara med i. 

Jag har t.ex. varit med i kampanjer för Wrigleys Extra halstabletter, Lambi näsdukar och Pepsodent tandkräm. Där har jag fått dela ut små provförpackningar och rabattkuponger och sedan berättat för mina vänner om produkterna. Konceptet med marknadsföringen bygger alltså på "Word of Mouth" - Konkret innebär detta att jag berättar lite bakgrundsinformation om produkten och sedan vad JAG tycker om den. När kampanjen varit klar så har jag lämnat in en nätbaserad rapport som bara tar ett par minuter att fylla i där jag bland annat kort berättat vad jag tyckte om produkten själv.

Buzzador söker nu småbarnsföräldrar med barn födda 1 januari 2010 eller senare. Under våren kommer en rad spännande kampanjer speciellt riktade till denna målgrupp! 

Rekryteringskampanjen pågår från och med idag, till och med 27 april 2011

Vill du också bli en buzzador? Använd då länken nedan och anmäl dig!

Kom igen nu mammor och pappor! Det här är kul! :)


http://www.buzzador.com/?refstr=Fiien


Använder du länken ovan så framgår det att det är jag som har rekryterat dig, vilket jag får poäng för. Om du inte ingår just i denna målgrupp (småbarnsförälder)  men ändå känner att Buzzador kan vara något för dig så skicka din mailadress så fixar jag en inbjudan till dig!
Exempel på kampanjer som Buzzador genomförde bland småbarnsföräldar under 2010.

2 kommentarer:

  1. Jag nappar nog, kan alltid vara kul att testa lite nya grejer.

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det! Då håller jag tummarna för att du blir utvald till någon kampanj i vår! :)

    SvaraRadera