tisdag 29 mars 2011

Det är på tiden...

att jag visar upp lite kläder som ligger i Apans garderob och väntar på honom. Han har redan en ganska gedigen garderob men här kommer några utvalda favoriter. Några är faktiskt är fyndade på Tradera, t.ex. de übersnygga sneakersen med stjärnor och den lilla djungelmössan. Ser precis ut som nya och den typen av återbruk gillar jag!


Ralph Lauren suit, villervalla jeans, babymössa från L&B, 
Skor från Esprit resp. Åhléns, samt ett par coola MC-byxor 
från KappAhl som jag köpte i två olika storlekar för att de
var så förbaskat fina helt enkelt... :)

En djungelmössa passar fint till en äkta Ap-sork!

Mjuka skor för mjuka fossingar.

3 kommentarer:

  1. Jättesöta kläder! Men du, shoppa nu inte för mycket kläder redan nu, ni kommer säkerligen att få en hel massa kläder i present och sen har ni mer än ni hinner använda innan Apan växer ur dem. Så var det för oss, det är en hel del kläder som vi aldrig hann använda. Jättesynd.

    SvaraRadera
  2. fina kläder! ser lite stora ut tycker jag =) Men de växer ju snabbt så lär behöva dem också.
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Linda: Jag tror att vi mest ska önska oss "saker" av släkt och så... "bra att ha grejer", bitringar, skallror, babyleksaker och liknande. Men något plagg får vi säkert ändå, det är ju svårt att låta bli när man ser dessa små miniatyrkläder :)) Min mormor ska iaf virka en filt som jag har skickat mönster på och sedan ska jag be henne virka lite små leksaksbilar också...om hon orkar och vill efter att filten är klar :)

    Maria: Det stämmer, jag har köpt kläder i lite olika storlekar..dessa är mellan 62-74 har jag för mig. ;)

    SvaraRadera