måndag 25 juni 2012

Visning

Just idag är hela lägenheten skinande ren. Kuddarna är fluffade, golven
tvättade och sängen bäddad. En bukett med liljor står i köket för att dofta
gott. Det finns inte ett spår av vårt flyttkaos. Inte av de fyrbenta eller
deras saker heller för den delen. Katterna är ute och åker bil med husse
och Elliot och jag väntar på att det första paret ska komma på visning av
vår lägenhet... HOPPAS nu att någon nappar för jag orkar ta mig fasen inte
städa så här noga en gång till... :-)

3 kommentarer:

  1. Oj vad jobbigt. Hoppas ni får den såld på första visningen. Men med en mäklare i hushållet så ska väl inte det vara några problem :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr är detta en hyresrätt, men uthyrd blev den så nu städar jag banne mig inte förrän vi flyttat ut :)

      Radera
    2. Oj, då var det minsann ambitiöst att storstäda och piffa med liljor och allt. Det är nog dags för dig att börja jobba snart. Tror att det här homestylandet är ett tecken :-)

      Radera