onsdag 13 juni 2012

Buzzador - TUC Mini Snackies

TUC Mini Snackies
Ja, som ni säkert vet är jag medlem i Buzzador. Det innebär att jag och mina vänner då och då får möjlighet att vara med och prova spännande produkter och tjänster. Kort och gott handlar det om att testa produkter och sedan marknadsföra dem via Word of mouth. Just nu är jag med och buzzar TUC Mini Snackies.

För ett par dagar sedan fick jag hem ett paket med TUC Mini Snackies. Jag har redan buzzat ett par förpackningar och rabattkuponger, både till vänner men sedan passade jag även på att buzza lite till sköterskorna på BVC idag när jag var där med Elliot. Självklart har R och jag testat dem själva också. Min favorit är de med ostsmak medan R föredrar sourcream onion. De passar bra till ost, men är nästan ännu godare att bara att äta rakt av. Det blir en salt sommarfavorit. MUMS!

Godast, tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar