torsdag 12 april 2012

Buzzador - Mild fullkornsvälling från Nestlé

Mild fullkornsvälling från Nestlé

Ja, som ni säkert vet är jag medlem i Buzzador. Det innebär att jag och mina vänner då och då får möjlighet att vara med och prova spännande produkter och tjänster. Kort och gott handlar det om att testa produkter och sedan marknadsföra dem via Word of mouth. Just nu är jag, eller Elliot rättare sagt, med och buzzar Mild fullkornsvälling från Nestlé.

Varje morgon ger jag Elliot en liten slurk välling och en smörgås. Det ger en bra start på dagen och han håller sig mätt och glad fram till sovstunden. Han har haft svårt att få till sugtekniken på flaskan men det är knappast vällingens fel för med sked äter han den med god aptit. Jag har passat på att buzza några provpåsar av vällingen till några i min föräldragrupp som har barn i samma ålder (8mån) och vad jag förstår så har deras småttingar också glatt sig åt vällingstunden.

Inte bara GOTT. Det är nyttigt och 
mättande med välling också. 
Elliot börjar dagen med en flaska 
fullkornsvälling från Nestlé! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar