onsdag 7 mars 2012

BVC 120307

Elliot växer och frodas. Idag är han exakt 7 mån och han följer kurvorna finfint. Eftersom de har byggt om på BVC så har jag inte fått mäta honom sedan december. Vid den här åldern avtar tillväxten något och han planar ut, precis som han borde göra.

Längd: 68,5 cm
Vikt: 9890 g
Huvudomfång: 46 cm

Efter BVC tog vi en promenad och passade på att handla lite mat innan vi stegade hemåt igen. Det blåste ganska mycket så det var tungt att ta sig runt. Vinden slet tag i vagnen så det kändes som jag hela tiden fick styra emot. När jag kom hem igen så kändes både armar och ben som spagetti och jag var i n t e jättesugen på att först kånka upp (nästan) 10 kg bebis tre våningar för att sedan gå ner och kånka upp 10 kg vagn + handel. Jag satte mig vid lekplatsen och lät Elliot sova klart och sedan började jag frakta upp barn och vagn. Vilostunden måste ha gjort susen för i stället för tre våningar traskade jag upp fyra...och fick gå ner en våning igen. Så dumt, tänkte jag. 

Spagettiben rullar Bugga
Jag njuter i solen och ajfånar medan...
prinsen sooooover

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar