måndag 27 februari 2012

Villervalla

Jag har köpt ganska mycket kläder till Elliot från Villervalla. Både pyjamas, bodies, byxor, jeans, jacka, overaller och mössor. Jag tycker att de har så sköna tyger och fina, klara färger. Elliot har vändbara overaller och ziptröjor med en enfärgad sida och en randig. Perfekt att kunna vända efter humör och smak! Den här jumpsuiten i plysch är en annan storfavorit som jag köpt i många olika färger och storlekar. 

Jumpsuit från Villervalla och icke
matchande sockor från Trumpette.

4 kommentarer:

  1. Så fin! Jag gillar också Villervalla, både snygga och väldigt mjuka och sköna. Favoritmärke helt klart.

    På dagis blir allt fördärvat så nu är det mest second hand och billiga basplagg som gäller, i alla fall på vardagarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trist när det blir fördärvat, oavsett om det är nytt eller sh.

      Radera
  2. Fina fina Ellioten <3 <3 <3

    Var hittar du jumpsuiten? Hittar den inte på Villervallas hemsida. Letar efter lite praktiska plagg till Lillan. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jumpsuiten är från en tidigare kollektion. Tror tyvärr inte att de finns i butik längre. Ibland kommer det upp någon på Tradera och liknande. Vet att det kom en randig uppföljare med svart luva, också i velour, men frågan är om den också utgått nu?! Synd, för modellen är bra...inomhus som mysdress och i somras hade jag den i vagnen som en tunn overall över de vanliga kläderna.

      Radera