lördag 11 februari 2012

Med siktet på centilong

Jag har blivit extremt snabb på att shoppa sedan jag fick barn. Med två mindre shoppingglada herrar (den äldre och den yngre) i släptåg har jag nästan antagit en robotliknande shoppingstil. På rekordtid hade jag susat in i fyra affärer och fått med mig 4 bodies, 2 pyjamasar, 1 par vantar, 1 tröja och 2 par byxor till lillprinsen. Att köpa kläder till mig själv har jag blivit ruskigt dålig på, det är helt enkelt inte så roligt längre. Nu är siktet bara inställt på centilong.

Ugglor, apor och en isbjörn
Lite till nu och lite till våren

1 kommentar:

  1. Känner igen det där. Man blir proffs på sekundshopping när man lever i ett hushåll fullt med grabbar.

    Snygga kläder. De där med apan och de där med isbjörnar har vi också. Några av favvoplaggen! :)

    SvaraRadera