tisdag 20 september 2011

Lunch på Knus

Idag mötte mäklar-Mia upp Apan och mig på BVC för att göra en rundvandring i hennes nya lägenhet och sedan ta en lunch på Knus. Jag valde en veg. lasagne och Maria åt något ur köttbullsmenyn.

Lite kyligt på uteserveringen
men vad gör väl det om man har trevligt sällskap?

...och vilken lägenhet hon köpt då...SUPERFIN! 10 min gångväg från mig och precis med vägen till BVC...jag lär nog hänga där endel framöver ;-)

Mäklar-Mias nya lya är som ett slott i minayr
(lättare renovering pågår)

Efter lunchen så tog jag en extra runda på stan och fyndade lite nya saker till Elliot och handlade lite mellanmål på ICA innan vi begav oss hemåt igen.


En vit öronlappsmössa och ett par fodrade jeans.
En bitvänlig pinguskallra och en färgglad mjuk boll.

Elliot sov gott i vagnen hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar