tisdag 2 augusti 2011

Låt mig presentera

...världens finaste Grodmage med mamma som har varit här och fikat med mig i dag.

Maria och hennes Oktober-groda!
En rund och fin babymage 

Vi åt toscapäron med glass och drack kaffe. Eller kaffe och kaffe...rävgift passar tyvärr bättre! Jag ska inte ge mig på det där med att brygga kaffe igen. R har ju redan förklarat för mig hur dålig jag faktiskt är på det...

Toscapäron
Inte direkt hälsokost, men väldigt gott!

Nästa gång jag träffar Maria är Ap-magen ett minne blott och det blir förmodligen också lättare att krama henne "hej då" :-)

5 kommentarer:

  1. Alltså helt ärligt... Jag ser ut som jag skulle kunna föda när som helst. Jag ska nog vara glad om jag inte spricker!;-)
    Tack så jätttemycket för den supertrevliga fikan!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha, men det är ju ingen mini-groda som bor där inne heller...och magen lär visst bli större andra gången. Hur som helst klär kulan dig finfint!!!

    (Kan förresten tillägga att R satte på en kanna kaffe när han kom hem från jobbet och det smakade precis lika illa och starkt som det jag bjöd dig på?! Förmodligen är det något med den nya påsen...att bönorna rostats för hårt eller så. För det är samma sort som vi brukar ha.)

    Tack själv!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Å så fina bilder på Maria! Hon klär verkligen i kulmage! Jättefin klänning med!

    SvaraRadera
  4. Det var inget fel på kaffet...och det var jättegoda toscapäron. Johan läste tacopäron och undrade vad det var för något!? Hans mamma påstår att han lärde sig läsa vid fem års ålder. Jag börjar allvarligt tvivla på detta!
    Nu är det inte många dagar kvar!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Linda: Visst gör hon! klänningen var helt ljuvlig... jag sa det till henne. Hon är en riktig kalaspingla! :-)

    Maria: Svärmödrar ska man inte lita på! ;-) Nu är det verkligen inte många dagar kvar.

    SvaraRadera