onsdag 13 april 2011

Knak, knak

Apan växer och magen expanderar. Idag går vi in i v. 23 och jag skrattar lite smått åt att jag i vecka 8 tyckte att "Nu syns det verkligen". Jag kommer förmodligen att skratta ännu mer så där femton veckor framåt i tiden... 

Kulan v. 8-22


Igår kickade förresten Apan så hårt bakom min navel att hela min laptop lyfte sig från magen och gungade till. Två gånger gav han den en känga och sedan flyttade jag på den. Apan är ungefär 30cm lång nu och börjar bli väldigt stark.

2 kommentarer:

  1. er så tycker du att magen är mindre i vecka 38 åtta än den var trettio veckor tidigare. =P

    Det tyckte jag. Cyklade runt som en galning den sista månaden och kände mig vig som aldrig förr. När magen sjönk kunde man ju andas och äta som vanligt igen. Haha!

    Njut av magen Sofia. Jag saknar min Boll varje dag. Särskilt nu sedan kängrufickan är ett minne blott. Det tar nåt år, men sen är man fit for fight igen. =)

    SvaraRadera
  2. Äsch ... ELLER skulle det förstås stå allra först i inlägget.

    SvaraRadera