fredag 29 april 2011

GRATIS - Baby to be box

Gratis prylar är alltid kul att få. I dag har jag varit och hämtat ut en "Baby to be box" på Apoteksgruppen. Det här var vad som ingick:


Innehåll:
En överraskning från Avent (Jag fick en 125 ml nappflaska).
Sebamed parfymfria hud och hygienartiklar för baby. Plastetuiet innehöll: Baby Cream Extra Soft, 10 ml. Skin Care Oil, 50 ml. En liten och en stor flaska med Baby Bubble Bath, 25 ml respektive 50 ml.
Föräldrar & Barn tidning
V6 Fluor tuggummipåse
Erbjudande att gå med i bokklubben "BarnKan"

Erbjudandet gäller fr o m 2 mars t o m 31 december 2011 och så långt lagret räcker.

3 kommentarer:

  1. Alltid skoj med gratisgrejer :-) Men värde 500 kr var väl lite o ta i... Du har väl koll på alla de andra gratisgrejerna man kan få när man är gravid? Säg till annars så ska jag tipsa dig!

    SvaraRadera
  2. Ja, 500kr var verkligen att ta i... jag trodde att proverna skulle vara större...men, men. :) Vissa gratissaker har jag googlat mig fram till (t.ex. boxen på babyland/babyproffsen) men har du tips så maila dem gärna! :)

    SvaraRadera
  3. Har mailat tipsen till dig. Men var ligger Apoteksgruppen förresten? Har aldrig hört talas om..

    SvaraRadera