fredag 11 mars 2011

Vinylnallar för hela slanten

Idag var jag och hämtade ut Apans paket som jag hade beställt för en tid sedan. I kartongen låg fina Acne Chester Jr. I drygt ett år har jag spanat på dessa underbara nallar i vinyl och tänkte att den dagen det blir aktuellt så har den definitivt en given plats i leksakshyllan. När jag för en tid sedan upptäckte att ALLA Chester i hela Sverige var på väg att ta slut och att inga fler heller skulle tillverkas så fick jag bråttom... Jag lyckades tillslut hitta ett ställe där det ännu fanns ett fåtal exemplar kvar och jag bokstavligen kastade mig över beställningsformuläret och beställde en Chester i svart/vitt/rött. En kvart efter beställningen var lagd ringer försäljaren och sa att de tyvärr hade fel uppgifter i sin lagerstatus och de hade bara Chester kvar i multi och rosa. Jag satte genast klorna i Chester multi (blå/röd/vit) och idag flyttade han in hos oss! Vilken Lycka! En Chester borde finnas i varje hem!

Hela ligan av Acne Chester Jr. (499kr exkl. frakt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar