måndag 21 mars 2011

Färgklickar som förnöjer

När kylan envist hänger kvar, drömmer jag mig bort ett par grader längre fram...


Flamingomugg från Rice - ett måste på sommarens picknick!

Rice bjuder på äkta färgprakt för 49kr koppen

Solstol - softa i solen, 125kr

Fräna burkar, 390kr


En bricka från IKEA som jag köpte förra året, 49kr.
Pippifåglarna gör mig fortfarande lika tokigt glad.


Prickig diskborste från Vigar, 85kr.
Den piggar definitivt upp skitgörat!


Söta formar, för söta saker, 59kr

och sist men inte minst...

Duken "Kaffe med knuff", 445kr

3 kommentarer:

  1. Vilken fin bricka från IKEA, vet du om de säljer den fortfarande? Å du - se till att bli bättre snart så kan vi åka på lite kul shoppingutflykter ihop, jag är föräldraledig ett par månader till :-)

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt både plastglasen och burkarna från Rice. Allt i plast är super med en fyraåring som välter och tar sönder allt. Vi har till och med köpt till tallrikar pga alla söndriga Höganästallrikar.;-)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Linda: Jag vet inte om brickan finns ännu, jag köpte den förra sommaren och gav en till mamma också.. Nästa gång jag åker till IKEA så kollar jag... Är ändå på jakt efter en extra i reserv...har ångrat mig tusen gånger att jag inte köpte två.

    Maria: Lyxigt!! Muggarna förälskade jag mig i föra sommaren när jag och systrarna var och shoppade i Helsingör. Burkarna går jag och trummar på varje gång jag är på Homeville...och snart får de nog följa med mig hem. Plast är suveränt, både för barn...men även för vuxna karlar ;)

    SvaraRadera